2014/4/6

Bikaner - 駱駝牧場


Bikaner除了老鼠神廟還有一個駱駝牧場,駱駝牧場正式來說是駱駝的研究中心,由印度政府營運,牧場內飼養了三個不同品種的駱駝;牧場內除了可以親親駱駝騎駱駝外,還設有一個駱駝博物館簡單介紹牠們的品種和習性


如果單純是睇駱駝和參觀博物館,我絕對不會山長水遠包一Tuk Tuk,令我非來不可的原因是Lonely planet呢.度..飲.奶」就是這句說話,我就決定一定要來

2點多,我就跟旅館認識的德國老爺爺包車來到牧場,環顧四周只見到2-3隻駱駝被關在圍欄內;甘大個牧場得2-3隻,唔係掛?!於是我們就問這 裡的工作人員,工作人員,每天的早上都會帶駱駝去附近的沙漠放牧,直到黃昏的時候駱駝群才會回來;真係無諗過,原來駱駝都會放牧。等到四點,看見 不遠處揚起一陣塵土,我就知道駱駝大軍終於都回來了!


駱駝大軍由一千幾隻駱駝組成,牠們排成兩行,一個跟住一個非常有秩序地進入牧場。駱 駝大軍一返到牧場就被分批安置到圍欄內,每一隻駱駝一入到圍欄第一時間埋去正中心的飲水可能因為太迫的緣故,總係會見到1-2駱駝因為分贓而發生「口角」,繼而動武


飲飽食醉之後,總會有幾隻駱駝 一齊走去圍欄ge邊沿,一邊嘴gelgel甘,睇住佢地個得得逞逞個樣,真係笑鬼死。

望住佢個樣,真係笑鬼死haha(P.S 其實佢個口好臭)


牧場的中心有一間紀念品店和福利社,不過賣的全部都是地毯和其他的紡織品,我就唔係好感興趣,況且我心繫駱駝 奶,所以係面望左2望就飛左去格離福利社。駱駝奶一包10Rs(HKD 2),起初我以為它跟羊奶一樣會好酥,不過飲落,酥味不多。
福利社除了有賣牛奶,還有賣自家出品的駱駝奶雪糕和奶茶,原本我都無諗住買泥試下(竟係印度食雪糕雪條係一件好玩命ge事)不過飲完駱駝奶又令我一試上引,就算冒住肚痛ge風險,我都一定要買泥試下。

我記得細個跟屋企人去澳洲旅行亦都食過用鮮奶整成ge雪糕,果種感覺的確要比平時用奶粉整成的雪糕要香要滑,可惜用鮮奶整的雪糕成本實在太高(當時一個雪糕筒就已經十幾、二十蚊港紙)不過呢度賣的一杯駱駝奶雪糕才不過30Rs5蚊港紙,可以話抵到爛hahaaa




開放時間:
入場費:50Rs(9HKD)
交通:駱駝牧場位於市郊地區,沒有公共巴士往來。唯一能夠往來的交通就係Tuk Tuk車,價錢大約是250-300/per car來回(201212月),以及大約2個半小時在牧場停留。
*行程上建議*可以考慮在早晨的時間先出發去老鼠神廟,然後在中午時候回到城內用膳,然後再出發去牧場。行程上不會太趕(因為老鼠廟不大,不會長時間留在那邊),而且牧場上午還未開放




沒有留言:

張貼留言